Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Detaylar
Çerez Ayarları
Zorunlu Çerezler
Analitik Çerezler

Ardahan Üniversitesi, 22 Mayıs 2008 de kurularak bir dünya üniversitesi olma yolunda ilk adımı atmıştır. Bilimin ve bilginin izinde, bilgiyi arayarak, öğrenerek, üreterek ve paylaşarak bölgenin ve ülkenin sorunlarıyla birlikte uluslararası toplumun da sorunlarını bir ışık gibi aydınlatmak amacıyla her geçen gün gelişerek yoluna devam etmektedir. Siz de bu gelişime ortak olun.

" Bilgi Güçtür "
Ardahan Üniversitesi

Liderlik ve Kalite Politikası

Ardahan Üniversitesi Liderlik, Yönetişim ve Kalite Politikası

Ardahan Üniversitesi; katılımcılığı, şeffaflığı, kapsayıcılığı, akademik özgürlüğü, hesap verilebilirliği, hukukun üstünlüğünü ve uzlaşıyı özümseyen bir liderlik, yönetişim ve kalite politikası benimsemek amacıyla;

  • Kurumsal misyon ve vizyon doğrultusunda iç ve dış paydaşları karar alma süreçlerine dâhil etmeyi taahhüt eden kapsayıcı bir yönetişim biçimini benimseyen,
  • Kurumsal amaç ve hedeflere ulaşma yolunda uzlaşıya dayalı, saydamlığı esas alan, duyarlı bir yönetişim anlayışı ile faaliyetlerini yürüten,
  • Kalite güvence sistemi ile yönetişim, eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ve toplumsal katkı süreçlerini daha iyiye ulaştırmayı sağlayacak önlemler alan,
  • Birimler ile yönetim arasında etkin bir iletişim ağı oluşturan ve birimlerdeki kurulların müzakere kültürünü destekleyen,
  • Kalite kültürünün akademik ve idari personel tarafından içselleştirilmesini teşvik eden,
  • Ulusal ve uluslararası hedefleri doğrultusunda kurumun görünürlüğünü arttırmak için nitelikli araştırmaları ve öğretim elemanlarının gelişimini sağlayacak çalışmaları teşvik eden,
  • Stratejik planda belirlenen hedefler doğrultusunda, üniversitenin sahip olduğu kaynakları verimli ve etkin kullanan bir yönetim anlayışı sergileyen,
  • Kamuoyunu bilgilendirmek adına duyuru, ilan ve haberleri kurumun web sayfasında ve çevrimiçi iletişim kanallarında yayınlayan,
  • Kalite politikaları doğrultusunda kurumdaki iş süreçlerinin ve veri akışının daha hızlı, etkin ve izlenebilir olması adına bilgi yönetim sistemlerinden faydalanan hedeflere sahiptir.

Twitter'da paylaş ( 0 )
Facebook'ta paylaş ( 0 )