Ardahan Üniversitesi, 22 Mayıs 2008 de kurularak bir dünya üniversitesi olma yolunda ilk adımı atmıştır. Bilimin ve bilginin izinde, bilgiyi arayarak, öğrenerek, üreterek ve paylaşarak bölgenin ve ülkenin sorunlarıyla birlikte uluslararası toplumun da sorunlarını bir ışık gibi aydınlatmak amacıyla her geçen gün gelişerek yoluna devam etmektedir. Siz de bu gelişime ortak olun.

Ardahan Üniversitesi

4/B Sözleşmeli Personel Alım İlanına Başvuran Adayların Değerlendirme Sonucu (Yedekten Atanmaya Hak Kazananlar)

24 Ocak 2022 Pazartesi

657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesi uyarınca Üniversitemiz bünyesinde istihdam edilmek üzere alınacak sözleşmeli personel alım ilanımız 11.11.2021 tarihinde Resmi Gazete‘de ve Üniversitemiz web sayfasında yayınlanmıştır.

İlan edilen sözleşmeli personel alımına ilişkin evraklarını belirtilen süre içerisinde teslim etmeyen adayların yerine yedekten atanmaya hak kazanan adaylara ilişkin liste ilanda yer almaktadır.

Yedekten çağrılan adayların 31.01.2022 tarihi mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına istenilen belgelerle birlikte şahsen veya posta yolu ile başvurmaları gerekmektedir.

* Belirtilen süre içerisinde evraklarını teslim etmeyen adaylar hakkından feragat etmiş sayılacak ve yedek olanlardan puan sırasıyla alım yapılacaktır.

* Adayların atamaları ancak tüm belgelerin teslimi ve Arşiv Araştırması neticesinde yapılacaktır.

Evrak Teslim Dilekçesi için Tıklayınız...

Yedek olarak atanmaya hak kazananların listesi İçin Tıklayınız...

İSTENİLEN BELGELER

1) Dilekçe
2) Kimlik Fotokopisi
3) 4 Adet Vesikalık Fotoğraf
4) Öğrenim Belgesi (diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi, barkotlu e-Devlet çıktısı kabul edilecektir.)
5) Sabıka Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce Resmi Kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)
6) Sağlık Kurul Raporu (Devlet Hastanesinden alınması gerekmekte olup Psikiyatri alanı bulunması zorunludur.)
7) Askerlik Belgesi (Erkek Adaylar İçin - Askerlik Şubesinden veya e-Devlet sayfanızdan alınmış olmalıdır.)
8) Mal Bildirim Beyannamesi (Göreve başladıktan sonra 1 ay içerisinde Üniversitemiz web sayafsından çıktısı alınarak doldurulacak ve görev yeri tarafından Personel Daire Başkanlığına iletilecektir.)
9) SGK Hizmet Dökümü (e-Devlet üzerinden alınabilir. Herhangi bir Sosyal Güvenlik kaydı olmayanlar SGK’ dan veya e-Devletten kayıt sorgulanmasını temin etmesi gerekmektedir. Daha önce herhangi bir kamu kurumunda görev yapmış olanlar SGK’ dan detaylı işyeri dökümü listesi temin etmesi gerekmektedir.)
10) Güvenlik Kimlik Kartı Aslı ve Fotokopisi (Koruma ve Güvenlik Görevlisi kadrosuna atananlardan talep edilecektir.)


Twitter'da paylaş ( 0 )
Facebook'ta paylaş ( 0 )